    From: "Piotr" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ciąża a zwolnienie z pracy
    Date: Fri, 9 May 2003 02:56:40 +0200

    Cześć Kaizen,

    Dzięki za odpowiedź. U mojego męża Piotra jest to rzeczywiście niemożliwe,
    ale u mnie tak. Mam jeszcze małe pytanko, czy jeśli wypowiedzenie nastąpiło
    przed zajściem w ciążę, tzn. w czasie 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia,
    to czy nadal ten artykuł obowiązuje i pracodawca nie może rozwiązać umowy.

    Pozdr.
    Kasia