eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne › Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
    Date: Fri, 6 Jul 2007 18:33:28 +0200

    W wiadomości news:56af.468deecb.36b86@mail.micha.waw.pl MiCHA
    <m...@m...waw.pl> pisze:

> [...]
    Ja nic takiego nie napisałem.

    > Nie.
    Tak.

    > Samo "nie wiem" jest zbyt neutralne.
    Jest prawdziwe.

    > To, że ktoś nie umie dowieźć
    > istnienia lub nie istnienia bozi/ufoludków/różowych słoni,
    A gdzie miałby je dowozić?

    > to nie znaczy
    > że nie potrafi określić prawdopodobieństwa owego istnienia lub
    > nieistnienia. I tak np. na 99,999% można stwierdzić, że nie ma różowych
    > słoni.
    I sześcionogich małp. Nic z tego nie wynika.

    > Wciąż jednak pozostanie niepewność, więc fakt istnienia różowych
    > słoni także należałoby zaliczyć do kategorii "nie wiem". W zasadzie
    > wszystko należałoby przy takim podejściu zaliczyć do kategorii "nie
    > wiem". To nieco bez sensu... :-)
    > Dlatego lepiej wprowadzić więcej stopni niż tylko trzy (istnieje, nie
    > istnieje, nie wiem).
    Istnieje - udowodnij. I powodzenia.
    Nie istnieje - udowodnij. I powodzenia.

    > Ot choćby "może istnieje", "prawie na pewno
    > istnieje", "istnieje, ale..." itp. :-)
    Powinieneś zostać politykiem...

    > eot bo ntg. :-)
    To dawno NTG.
    Możesz zdecydować się zakończyć w swój udział w tym wątku kiedy tylko
    zechcesz.
    Ja też.

    --
    Jotte