eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne › Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: chrzest wbrew woli rodzica i co dalej - pytanie hipotetyczne
    Date: Fri, 06 Jul 2007 17:41:51 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 6 lipca 2007 10:35
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6kut2$dgj$1@opal.futuro.pl>):

    > bo?

    Bo sens zmieniasz. Komentowanie każdego słowa z osobna sens ma znikomy.

    > a mnie ten okreslony porzypadek nie interesuje,

    Ale mnie interesuje. Podawałem go jako przykład.

    > to ty z gory w swoim
    > ograniczony swiecie zakladasz, ze jak ktos nie lerzy krzyzem w kosciele to
    > jest inspirowany przez szatana

    A gdzie to napisałem.... Ja nie leżę... Ale od nieleżenia krzyżem w kościele
    do pozywania babci własnego dziecka za praktyki chrześcijańskie jest chyba
    jednak kilka stanów pośrednich. Twój zresztą nie jest jeszcze ekstremalny,
    ale już wg mnie kwalifikujesz się do umiarkowanej frakcji WA.

    BTW: Słownik ci z nerwów siadł.

    > ale to ty w niego wierzysz, wiec w czym problem

    W tym, że Twoje niewierzenie wiele nie zmienia. Mam znajomego, co nie wierzy
    w raka, którego ma.... Jeszcze trochę sobie niepowierzy w domu i na tym się
    skończy.

    W każdym razie: Czy wierzysz że chrzest dziecku zaszkodzi? Jeśli nie, to dla
    dobra dziecka je ochrzcij. Jeśli Ty masz rację i Boga nie ma, to mu nie
    zaszkodzi.

    > bzdury opowiadasz

    Tak? A jak ma wielbić Boga, skoro go nie pozna?

    > i to jest kolejny powod dla ktorego chrztu nie bedzie
    > bo to co rodzina chce, jest akurat na koncu tego co bedzie w tym wypadku i
    > na ich chciejstwie sie konczy
    >
    > o do religii i wiary czlowiek nie powinna byc zmuszany, powonien to byc
    > jego wybor

    Nie ma wyboru. Ty wybrałeś już dla niego religię. Inną niż babcia. I tu jest
    zgrzyt.

    > no i slyszysz ze dzwoni ale jeszcze nie wiesz w ktorym kosciele, i o to
    > wlasnie chodzi, po poznanie wielu drog i wyborze tej ktora bedzie
    > najodpowiedniejsza, o pokazanie roznych spojzen na swiat, a nie tylko
    > przez pryzmat chrzescijanstwa

    No i? Czy chrzest temu przeszkadza? Inna sprawa że poza chrześcijaństwem
    niewiele masz do wyboru. Islam, ale to Bóg ten sam w zasadzie i buddyzm.
    Pewnie coś się jeszcze znajdzie, ale w warunkach europejskich chyba to.

    > po pierwsze nie cala, a po drugie, jakos ja nigdy nie mialem z tym
    > problemow i z tego powou nikt nigdy mnie palcami nie wytykal, moze po
    > prostu wychowywalem sie wsrod normalnych dzieciakow, mimo iz dzielnica
    > byla szemrana

    Może właśnie dlatego, że szemrana...
    No i nie chodzi o to, że inni go wytkną, ale że samo się poczuje inne.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,