  • 1. Data: 2005-09-01 19:14:52
    Temat: chciałbym pozwać do sądu biuro rachunkowe
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szukam informacji i pomocy w dość nietypowej ( dla mnie ) sytuacji.Po
    rezygnacji z usług poprzedniego w/w biura znalazłem w dokumentacji
    nieprawidłowość w naliczaniu vat na moją niekorzyść ( zostało to potwierdzone
    przez us ).Chodzi o kwotę kilkunastu tysięcy złotych.W jaki sposób założyć
    sprawę cywilną i jak znaleźć dobrego prawnika zajmującego sie tego typu
    sprawami w Szczecinie.Oczywiście w us nie można "odzyskać" tych pieniędzy.

  • 2. Data: 2005-09-02 01:03:50
    Temat: Re: chciałbym pozwać do sądu biuro rachunkowe
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawami w Szczecinie.Oczywiście w us nie można "odzyskać" tych pieniędzy.

    -- To biuro posiadalo "koncesje " ( doradca podatkowy ) czy to bylo tzw
    swiadczenie uslug ksiegowych czy jakos tak . W pierwszym przypadku biuro z
    racji regulacji ustawowych powinno posiadac ubezpieczenie wlasnie na taka
    okolicznosc .

    J.

  • 3. Data: 2005-09-03 21:05:33
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>