  • Data: 2010-05-28 15:15:04
    Temat: Re: chcę otworzyć trumnę
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-28 17:10, Papa5merf pisze:
    > TW "Przemysław Bernat" donosi:

    > macie w tym UB pełne ręce roboty z tą Koliną, tyle śledzenia, notatki
    > służbowe, szkoda tylko że pracują u was same głąby nie mające pojęcia o tym
    > że IP można zmieniać, oraz można się pod niego podszyc:O)

    =-9999 From "P...@z...hujami.za.lasami"
    =-9999 From "S...@z...sa"
    =-9999 From "S...@w...pl"
    =-9999 From "5...@w...pl"
    =-9999 From "5...@o...eu"
    =-9999 From "5...@n...eu"
    =-9999 From "P...@w...pl"
    =-9999 From "P...@o...eu"
    =-9999 From "P...@p...pl"
    =-9999 From "t...@l...la"

    Kiedy byczkotrollu przestaniesz adresy sobie podmieniać i przestaniesz
    wyłazić z KF-a?

    --
    animka