  • Data: 2003-01-04 18:42:00
    Temat: Re: cesja praw domeny a podatki ????
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 31 Dec 2002, plusz wrote:

    >+ "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote in message
    [...]
    >+ > Jak na mój gust - dochód z art.10.1.7 (czyli z praw majątkowych)
    >+ > w ostawie o podatku dochodowym.
    >+
    >+ o ile to rpawo majątkowe :))

    O ile dobrze zrozumiałem "sprzedaż domeny" - to...co innego
    mogłoby to być ?

    [...]
    >+ tylko ile wykazać ?
    >+ czy całkowity przychód ? czy może przychód minus koszt zakupu ?

    A jaki masz koszt zakupu ?
    IMHO NASK pieniędzy za nazwę domeny nie bierze, tylko
    za obsługę :) czyli koszt zakupu: 0.
    Owszem, jeślibyś od kogoś kupił...to trzebaby sprawdzić :)

    >+ > Czyli - sprzedajesz VATowcowi - PCC nie ma, sprzedajesz
    >+ > firmie "bezVATowej" - *może* być.
    >+
    >+ to OK :)

    Już się korygowałem: w ustawie jest "podlegający
    VAT lub zwolniony", a prowadzenie DG wymusza bycie
    albo jednym albo drugim. Chyba w każdym przypadku
    PCC nie ma, jak bankowi sprzedasz - również :)

    >+ pozdrawiam

    wzajemnie :) - Gotfryd