    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: certyfikat z adresem email
    <5d55b9e3$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <Gwl5F.3$fX3.0@fx14.ams1>
    <5d563d51$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <KYk6F.12233$cY.970@fx07.ams1>
    <s...@p...org>
    Date: Tue, 20 Aug 2019 00:28:32 GMT

    On 2019-08-19, Wojciech Bancer <w...@g...com> wrote:
    > On 2019-08-18, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W dzisiejszych czasach USB to już trochę ciężko, bo wszystko
    > to już się da online. :)

    No tak właśnie wylazł podobny temat na pcecie i nie do końca. Np. takie
    korzystanie z publicznych ładowarek na lotniskach i w samolotach jest
    dość powszechne.

    > Ale to już musisz być "na celowniku" zawodowców i muszą mieć
    > z tobą kontakt fizyczny.

    Fizyczny to niekoniecznie, ale trzeba być raczej w poblizu.

    > Ja mam klawiaturę BT od Apple, bez osobnego dongla.
    > Co przegrałem? :)

    BT jw, no problem :) Ale ludzie kupują różne chińskie barachła. Zresztą
    te 3-5 lat temu tylko droższe modele np. takiego Logitecha miały AES.

    --
    Marcin