eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocd: komornik - rodzice maja dlugi a komornik chce kase ode mnie › Re: cd: komornik - rodzice maja dlugi a komornik chce kase ode mnie
  • Data: 2004-02-24 15:17:43
    Temat: Re: cd: komornik - rodzice maja dlugi a komornik chce kase ode mnie
    Od: "Jacek Placek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    siniak <m...@o...pl> napisał(a):

    > mam juz przed soba papier z pieczecia komornika sadowego przy sadzie
    > rejonowym skierowaniy do mnie i do brata

    Czy dostales wczesniej jakiekolwiek pismo z sadu, ze toczy sie postepowanie
    przeciwko Tobie czy komornik od razu przedstawil pismo?
    Czy dostales nakaz zaplaty na Twoje nazwisko i klauzule wykonalnosci na
    Ciebie, czy tez nakaz jest na rodzicow a klauzula na Ciebie?
    Czy zajmujesz ten sam lokal z rodzicami?

    Podaj wiecej szczegolow...
    JP