  • 171. Data: 2006-11-24 10:27:35
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Przy czym warto zaznaczyc, ze jesli najpierw jechales i wjezdzales na
    > chodniki, aby pogonic pieszych, i bylo wezwanie do wariata na drodze,
    > zaczynasz uciekac a potem jeszcze zaczynasz bawic sie z policja w
    > ryzykowna gre "who hits who first" to mozesz byc pewny, ze twoja
    > agresywna zabawa moze skonczyc sie w sposob drastyczny...

    Nic dodac nic ująć !!

  • 172. Data: 2006-11-24 10:56:05
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    pieknylolo83 wrote:

    > Nic dodac nic ująć !!

    Tylko wg. Andrzeja, przynajmniej ja czytajac to co on pisze, odnosze
    worazenie, iz A. chce nas prezekonac, ze policja strzela do kazdego
    kierowcy, koniecznie w plecy, gdy tylko policja ma humor na
    pokozakowanie.

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 173. Data: 2006-11-24 11:26:14
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 23 Nov 2006 12:31:22 -0800, pieknylolo83 napisał(a):

    > Henry nie strzelanie do kierowców tylko do potencjalnych morderców.
    > Facet nie jechał nawalony jak stodoła, nie zatzrymal sie na wezwanie
    > Policji.... Wg mnie uzycie broni bylo uzasadnione.

    A czy możesz powiedzieć kogo konkretnie on mógł przejechać?
    Znaczy czy stał ktoś przed tym samochodem kogo by przejechał
    gdyby go nie zastrzelili? Bo jeśli nie to nie był on żadnym
    "potencjalnym mordercą". Wg mnie policja powinna być lepiej
    wyposażona w sprzęt - np. taki jak skuteczne blokady.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 174. Data: 2006-11-24 12:20:49
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    pieknylolo83 wrote:

    > Tak na sam koniec chciałbym się dowiedzieć ilu z Was jest chociazby
    > po prawie. A moze jest grupowiczów jakis adwokat, sędzia, radca
    > prawny?
    > Pytam nie przez złośliwość a tylko z czystej ciekawości, czy na
    > grupie prawo wypowiadaja sie prawnicy ( z wyksztalcenia, z zawodu) czy
    > tylko domorosli prawnicy ( ci tez sie czesto calkiem niezle znaja na
    > rzeczy) ??

    ja jestem trollem :)
    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 175. Data: 2006-11-24 12:21:05
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Henry (k)" wrote:

    > Wg mnie policja powinna być lepiej
    > wyposażona w sprzęt

    A kazdy Polak powinien dostawac minimum 4k na reke. A 8k jak tylko
    pracuje.

    Wg. mnie tez powinna byc lepiej wyposazona. No ale coz, kasa z budzetu
    leci na kopalnie, na emerytury gornikow, na gest 23x30 tysiecy. A co
    idzie na górników, nie idzie na policje. I skutek jest taki, ze policja
    ma warunki jakie ma, ale za to gornikom zyje sie lepiej.

    Tak, nawiazuje do Halemby i tragedi. 23 osoby zginely jednego dnia. Ale
    taki wypadek zdarza sie raz na jakis czas. Taki duzy raz na hohoho, bo
    skoro uznano, ze to najwieksza tragedia polskiego gornictwa, to znaczy
    ze 23 osoby na raz zginely pierwszy raz.

    Tymczasem wedle statystyk za 2001 rok w wypadkach samochodowcyh zginelo
    ponad 17 osob dziennie. Osob, ktorych praca nijak (w porownaniu do
    gornika) nie jest zwiazana z wiekszym ryzykiem.

    Licznik tyka.

    Trzy dni po Halembie i mamy juz 51 ofiar smiertelnych wsrod kierowcow.
    Do czasu az sie zaloba skonczy bedzie ich ponad setka... blisko 7000
    tysiecy umrze do pierwszej rocznicy wypadku w Halembie...

  • 176. Data: 2006-11-24 12:24:09
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Kira wrote:

    > Re to: januszek [22 Nov 2006 21:34:44 +0100]:

    > Nie tylko elektroniczne. Także zwykłe notatki.
    >
    > Rozumiem że analogicznie, jeśli przypadkiem ktoś z moich
    > znajomych kogoś ukatrupi, to zapobiegawczo mnie na jakiś
    > czas zamkną w pierdlu - bo ślady kontaktów były więc mogę
    > mieć z tym coś wspólnego, nie?

    takie rozumowaniie jest najlepsze szlak mnie trafia jak slysze ze nazwisko
    otakiie i takiei pojawia sie w sprawie mazura, nie waazne czcy mial z tym
    cos wspolnego <sic!> waazne ze ciemny lud bedzie go mial za wspolsprawce
    zleceniia modru.

  • 177. Data: 2006-11-24 12:27:43
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    pieknylolo83 wrote:

    > Andrzej Lawa zaczyna wszystkich co sie z nim nie zgadzaja obrzucac
    > bluzgami. Nie starcza ci argumentów ?? Dyskutuj rzeczowo jezeli chcesz
    > bluzgac to resoraki pod pache i do piaskownicy !!

    czytales ustawe o policji?

  • 178. Data: 2006-11-24 12:58:47
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > czytales ustawe o policji?

    Nie czytałem. Mam kolege policjanta wysokiego oficera. Kolege to
    zaduzo powiedziane lece mu per Pan ale koles jest spoko i wyjasnia
    wszystkie watpliwosci. On zapewne zna ustawe o Policji i to dosc dobrze.

  • 179. Data: 2006-11-25 13:46:59
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    pieknylolo83 wrote:

    > Nie czytałem. Mam kolege policjanta wysokiego oficera. Kolege to
    > zaduzo powiedziane lece mu per Pan ale koles jest spoko i wyjasnia
    > wszystkie watpliwosci. On zapewne zna ustawe o Policji i to dosc dobrze.

    nie zawsze, czcesto mowiia jak wyglada praktyka a ta czcasem odbiega od norm
    prawnych

  • 180. Data: 2006-11-25 16:38:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pieknylolo83 wrote:
    > Czesc Hikikomori San tak czytam Twój spór z Andrzejem i musze
    > powiedzec ze Twoja argumentacja jest bardzo trafna.
    > Ps Fajny nick :)

    Chcesz kupić wazelinkę, czy już nie potrzebujesz ;->