  • 1. Data: 2002-07-11 10:00:23
    Temat: ... budynek ...
    Od: "Jar0" <j...@p...pl>

    Cześć!
    Znajomemu sąsiad postawił budynek w granicy bez jego zgody. Mój znajomy nie
    był za bardzo szczęśliwy, dostał decyzję na mocy której budowla stała się
    "prawomocna". Odwołał się od decyzji ..... ale po jakimś czasie wycofał
    odwołanie.... baran ....
    Czy jest jakiś sposób (zgodny z prawem), aby ten budynek zlikwidować ??????
    (znajomy nie podpisywał żadnej zgody - wpółwłaścicielka, z którą mieszka
    znajomy też nic nie podpisywała) ..

    < < Jaro > >

  • 2. Data: 2002-07-11 13:37:49
    Temat: Re: ... budynek ...
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Zaskarżyć decyzję.Jest do wygrania.
    Powodzenia.

  • 3. Data: 2002-07-12 12:09:06
    Od: "Jar0" <j...@p...pl>

    > Zaskarżyć decyzję.Jest do wygrania.

    Gdzie z tym ???????
    < < Jarek > >

  • 4. Data: 2002-07-18 12:01:14
    Od: "Jar0" <j...@p...pl>

    Użytkownik bubu <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agk1n9$c9$...@n...tpi.pl...
    > Zaskarżyć decyzję.Jest do wygrania.
    > Powodzenia.

    Cześć!
    Jeżeli znasz się na tym, bede mogl prosic Cie o pare wskazowek ?????

    < < Jarek > >