  • Data: 2008-11-27 19:18:07
    Temat: Re: budowa gazociągu przez moją działke? pomocy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AGA" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ggm6hc$6ap$1@inews.gazeta.pl...

    > To jakąś wilka rura ma przechodzić przez nasza działke,ponoc 15m od niej
    > mozna stawiac dom, czekm na mapki, które maja nam przesłać i zobaczymy co
    > tam będzie.

    Ja musiałem odstąpić 15 metrów od takiej rury, co po prostu doprowadza gaz
    do naszych domów i na osiedle obok. Jakby to była wielka rura, to raczej
    byłoby więcej.

    W mojej ocenie możesz od gazowni domagać się na pewno różnicyw cenie
    pomiędzy działką budowlaną a rolną, w obrębie tego terenu, który w wyniku
    ich inwestycji przestanie nadawać się do budowy. Więcej raczej nie wygrasz.