  • 11. Data: 2008-03-09 19:33:38
    Temat: Re: bubel prawny ... rozwaliło mnie totalnie, do łez :)
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    <r...@p...pl>

    > Podziwiam twoje prostackie widzenie świata. Rozumiem, że zdajesz
    > sobie sprawę, że jesteś najzwyklejszym kretynem* z kosmologii,
    > mechaniki optycznej, francuskiej poezji barokowej, algorytmiki czy
    > logistyki morskiej.

    > hint: są takie trudne a właściwsze słowa jak np. _kompetencja_ i
    > _kompetentny_

    Jakoś nie widziałem, zeby Johnoson wypowiadał sie na temat kosmologii,
    mechaniki optycznej, francuskiej poezji barokowej, algorytmiki czy
    logistyki morskiej. Czujesz róznicę, czy też jesteś dzinnikarzem?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 12. Data: 2008-03-09 19:38:48
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Goomich pisze:
    > Jakoś nie widziałem, zeby Johnoson wypowiadał sie na temat kosmologii,
    > mechaniki optycznej, francuskiej poezji barokowej, algorytmiki czy
    > logistyki morskiej. Czujesz róznicę, czy też jesteś dzinnikarzem?

    Zaś ja nie widziałem, by ktokolwiek w jakiekolwiek formie przytoczył w
    tym wątku jakieś dziennikarza lub jego teksty. Czujesz różnicę, czy też
    jesteś prostackim sędzią?

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 13. Data: 2008-03-09 20:07:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej pisze:

    > Podziwiam twoje prostackie widzenie świata.

    To się nazywa doświadczenie :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 14. Data: 2008-03-09 20:16:11
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Johnson pisze:
    > To się nazywa doświadczenie :)

    Maglowe pogadanki o skorumpowanych, prymitywnych i chamskich sędziach
    także nazwiesz doświadczeniem?

    Może rzeczywiście coś w tym jest...

  • 15. Data: 2008-03-10 09:19:27
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> naskrobał/a
    w news:fr1ecb$mao$1@news.ds.pg.gda.pl:

    > Zaś ja nie widziałem, by ktokolwiek w jakiekolwiek formie przytoczył
    > w tym wątku jakieś dziennikarza lub jego teksty. Czujesz różnicę,
    > czy też jesteś prostackim sędzią?

    Znaczy się, ten tekst z pierwszego posta, to się znalazł w Wyborczej, żeby pokazać
    jacy głupi są przedsiębiorcy na Śląsku?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    "To Win Without Fighting is Best" - Sun Tzu
    "Screw that" - Eve Community

  • 16. Data: 2008-03-12 09:16:48
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jakoś nie widziałem, zeby Johnoson wypowiadał sie na temat kosmologii,
    > mechaniki optycznej, francuskiej poezji barokowej, algorytmiki czy
    > logistyki morskiej. Czujesz róznicę, czy też jesteś dzinnikarzem?

    On jest taki yntelygentny jak jego nick. W Mediamarkt na pewno go nie
    obsłużą;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2008-03-12 09:58:11
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <X...@1...0.0.1>,
    Goomich <g...@u...to.wp.pl> wrote:

    > Jakoś nie widziałem, zeby Johnoson wypowiadał sie na temat kosmologii,
    > mechaniki optycznej, francuskiej poezji barokowej, algorytmiki czy
    > logistyki morskiej. Czujesz róznicę, czy też jesteś dzinnikarzem?

    Ciebie też nie przyjęli do pracy w jakiejś gazecie czy telewizji i
    musisz kompleksy leczyć jak to coś, co się na temat kosmologii nie
    wypowiada?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 18. Data: 2008-03-12 11:30:30
    Od: l...@v...pl

    > Organ podatkowy prosi o podwyższenie wartości i nadesłanie odpowiedzi w
    terminie > nie krótszym niż 14 dni".

    I bardzo dobrze, termin Ci określili, jako nie krótszy niż 14 dni, nie czepiaj
    się ich ;) Dokonanie przez Ciebie czynności w terminie po upływie 14 dni,
    niezależnie czy 15 dnia czy po upływie 10 lat będzie traktowane jako wykonanie
    tego wezwania. Nic nie poradzisz na to że Urząd nie zechciał łaskawie wyznaczyć
    Ci terminu poprzez określenie konkretne jego czasookresu, wyznaczył go
    nieprecyzyjnie zachował jednak wymóg nie jest to termin krótszy niż 14 dni,
    czasem ctr+c i ctr+v z ustawy może zrobić sporo zamieszania.