    From: Kuba <j...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak wyobrazni po bieszczadzku
    Date: Wed, 03 Sep 2003 09:56:28 +0200

    > Oczywiście, że jest to możliwe, ale mnie taki rodzaj "szkoły przetrwania" po prostu
    nie bawi.
    > Jeżeli ktoś ma bardzo nudne życie i lubi tego typu zabawy to jego sprawa. Nie
    powinien tylko poten
    > narzekać, że spał w samochodzie, albo witał się z pieskami.

    Trochę NTG, ale porównywanie wyjazdu "w ciemno" (przynajmniej w miejsca
    jako tako atrakcyjne turystycznie) do "szkoły przetrwania" wprawiło mnie
    w solidne rozbawienie. Właśnie wyjazd "w ciemno" pozwala na miejscu
    ocenić jakość miejsca noclegowego w odróżnieniu od zamiawiania zdalnego
    (ofertę oceniamy na podstawie zdjęć, często potrzebna zaliczka).

    Oferta miejsc noclegowych jest dzisiaj tak olbrzymia, że rezerwacja
    przed czasem ma sens chyba jedynie wtedy gdy ktoś posiada wyjątkowo
    silne blokady psychiczne w kontaktach międzyludzkich.

    K.