    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak reklamowek
    Date: Fri, 09 Jun 2006 23:18:17 +0200

    Tiger napisał(a):

    > No to wyobraz sobie czleku drogi, ze ide do sklepu z wyliczona suma na
    > konkretne zakupy, bo tyle chce wydac i ani grosza wiecej, znajac swoja
    > rozrzutnosc. Biore zakupy, place, nie mam wiecej. Czesto tak wlasnie jest.
    > Dzis na szczescie mialem jakies grosze w kieszeni, ale to fartem doslownie.
    > Podchodze do kasy, kasjerka spokojnie liczy, kasuje pieniadze, wrecza
    > rachunek i na moja prosbe o jakies reklamowki (ma zwykle schowane pod kasa,
    > wiec nie wiem czy ma, czy nie ma) rechocze "nie ma". No to sie dziwie... jak
> [...]

    Uczciwe nieuczciwe, ale zgodne z prawem.

    A co można w takiej sytuacji zrobić jak się już zapłaciło - iść "w
    sklep" ponownie, nawalić na wózek zakupów po sam czubek, do kasy. Jak
    pani naliczy już to wszystko na kasę - pytasz się o reklamówki (przed
    zapłaceniem). Nie ma? A to ja przecież nie będę znowu siatek kupował.

    Za godzinę znowu przychodzisz robić zakupy ... znowu nie ma? .. a to
    przyjdę później, i tak w koło macieju byle do wiosny :)

    p. m.