    Date: Thu, 19 Aug 2010 13:47:25 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak poduszek

    W dniu 19-08-2010 13:27, Icek pisze:
    > siÄ? na

    > podobno zwiekszona ochrona pasywna w samochodach zwieksza swiadomosc
    > bezpieczenstwa i prowadzi do bardziej brawurowej jazdy

    Ale masz jakieś wsparcie?

    Normalny człowiek nie jeździ bardziej brawurowo, tylko dlatego, ze W
    RAZIE POWAŻNEJ KOLIZJI ma większe szanse przeżycia. Do tego trzeba być
    mocno szurniętym.

    Ktoś może jeździć szybcije i ostrzej, bo ma abs, ebd i inne części
    abecadła, które mają chronić przed utrata panowania nad autem.
    To głupie ale da się racjonalnie uzasadnić.

    Ale bardziej brawurowa jazda bo "w razie czego mam większe szanse, że
    nie zginę i może nawet będę chodził po 6 miesiącach rehabilitacji"?
    To się leczy. Farmakologicznie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813