  • Data: 2004-08-20 08:23:52
    Temat: Re: brak numeru silnika
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/20/2004 9:14 AM, Nowocin Norbert wrote:
    > fabrycznie nie ma numeru?
    > jesli tak to nie powinno być żadnego problemu. ja tez nie mam. nie ma go
    > też 90% amerykańskich samochodów a trochę ich jeździ po naszych drogach. w
    > dowodzie rej. wpisane jest "brak możliwości nabicia"

    Mój znajomy też miał coś takiego - ponieważ urzędnik nalegał, poprzedni
    właściciel wpisał numer, jaki znalazł - okazało się, że jest to nr
    katalogowy danej części - znajomy podazał pani w urzędzie fotografię w
    książce serwisowej, kupionej w księgarni z komentarzem: "o widzi pani,
    mój samochód!" - po czym wyjaśnił, na czym rzecz polega i pani łyknęła.
    Nie pamietam niestety, jak formalnie sprawy dalej przebiegały, ale finał
    był pozytywny.

    Pzdr: Catbert