  • 1. Data: 2006-06-01 13:07:55
    Temat: brak informacji o odwołaniu
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Czy wg Was odmowna decyzja urzędnicza pozbawiona informacji o sposobie
    odwołania się od decyzji może powodować nieważność decyzji ?????

    Kuuurdeee ... przywaliłbym .... złośliwemu urzędasowi

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2006-06-02 06:31:59
    Temat: Re: brak informacji o odwołaniu
    Od: stern <s...@0...pl>

    fart napisał(a):
    > Czy wg Was odmowna decyzja urzędnicza pozbawiona informacji o sposobie
    > odwołania się od decyzji może powodować nieważność decyzji ?????

    nie,
    tylko tyle, ze mozesz sie odwolac po terminie

    > Kuuurdeee ... przywaliłbym .... złośliwemu urzędasowi

    uwział się? ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-06-02 08:48:45
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > nie,
    > tylko tyle, ze mozesz sie odwolac po terminie
    ale już wyczaiłem DODATKOWO .... :)) :

    brak podstaw prawnych przy negatywnej decyzji :))))
    w decyzji poruszane tematy nie dotyczące merytorycznie wniosku o wydanie
    decyzji:)))))
    powoływanie się na przepisy nieobowiązujące :)))))
    ogólnie deecyzja niechlujna

    bydzie DYYYYYYYM :)))))

    > uwział się? ;)

    NO TAAAAK
    wali kary i daje negatywne decyzje w innym temacie

    mam jeszcze jednego haka ... ale to harmata :)))

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2006-06-02 09:20:28
    Od: stern <s...@0...pl>

    fart napisał(a):
> [...]
    >

    > NO TAAAAK
    > wali kary i daje negatywne decyzje w innym temacie
    >
    > mam jeszcze jednego haka ... ale to harmata :)))

    ok,
    ale lepiej złóż odwołanie od decyzji zamiast stwierdząc nieważnośc

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 5. Data: 2006-06-02 09:57:12
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > ok,
    > ale lepiej złóż odwołanie od decyzji zamiast stwierdząc nieważnośc

    tak też zrobie :)))))))))))))

    pozdrawiam
    fart