  • Data: 2004-01-13 11:25:24
    Temat: Re: brak biletu
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawo przewozowe nie daje podstaw do pobrania opłaty dodatkowej za "jazdę
    bez
    > legitymacji" to znaczy za nie posiadanie przy sobie dokumentu
    potwierdzajacego
    > prawo do przejazdu ulgowego, czy jak to się tam oficjalnie nazywa. Jeżeli
    taka
    > opłata zostanie pobrana to dlaczego mam ponosić dodatkowe koszty jej
    zwrotu ?

    Kurka wodna ile Ty masz lat? Prawo przewozowe daje mozliwosc nalozenia
    oplaty dodatkowej za przejazd bez waznego biletu - jesli masz bilet 50% a
    nie masz dokumentu ktory do tego uprawnia do dokonujesz takiego wlasnie
    przejazdu i masz uiscic oplate dodatkowa. A nigdzie w prawie przewozowym nie
    jest napisane ze posiadanie czegokolwiek w domu uprawnia do jakichs
    przejazdow - bilet i wszelkie wymagane dokumenty masz miec przy sobie w
    trakcie kontroli.

    pdr
    Olo