    From: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bledy kraweznikow - bardzo prosze o pomoc
    Date: Mon, 18 Nov 2002 16:40:42 +0100

    Nie odpisze po spodem... i wyjdzie na to ze upodabniam sie do osoby ktorej
    odpisuje. Ale o co mi idzie to o to ze kolega nei odpisywal na post nie
    udzielil pomocy tylko jeszcze skarcil. Czy to ma sens. Jka kolega zechce to
    pewnie do "Przyjaciolki" albo "Naj" napisze zeby mu pomogli. A w tym
    przypadku z pewnoscia chcial porady sensownej.
    Czy szanowni grupowicze czasem mogli by odpisac na email a nie swoje
    fantazje tutaj przedstawiac...i to niekoniecznie erotyczne.

    AJA
    "sd_" <l...@s...dogs.lie> wrote in message
> [...]
    miastami.
    > czy ty jestes normalny?! twoj samochod to jest oznaka twojego bogactwa.
    > owszem, ale nie upowaznia cie do traktowania innych z gory. w swietle
    > przepisow zapewniajacych bezpieczenstwo na drogach jestes rownoprawny z
    > smierdzocym kierowca traktora. jak ci sie nie podoba to sprzedaj samochod
    > jedz pksami.

    > sam ten fakt ale o to ze przez jakiegos krawężnika bede musial stracic
    kupe
    > czasu nie mowic juz o nerwach...
    >
    > jezeli bylo 90/60 czy tam 60/40 a nie 90/40 to mozesz sie dochodzic.
    chociaz