  • Data: 2009-04-15 21:32:19
    Temat: Re: błędna cena - co dalej?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał

    > A mam obowiązek? Muszę się orientować?

    Wiesz, myślę, że po prostu powinieneś. Choćby po to, by potem nie robić z
    siebie kretyna, gdy sprzedawca Cię przeprosi tłumacząc, że w ofercie
    pojawił się chochlik drukarski/czeski błąd i faktyczna cena jest dużo
    wyższa.

    > Jeżeli ktoś by mi zaoferował np. nowego Mercedesa za absurdalnie niską
    > cenę to - mimo osobliwości takiej oferty - nie widzę powodu by
    > unieważniać taką umowę, bo ktoś się kiedyś pomylił.

    A ja widzę - zwykła, ludzka przyzwoitość i zrozumienie dla cudzych błędów.
    Ale zdaję sobie sprawę, że istnieją ludzie, którzy tylko czekają na takie
    "okazje".
    Jak widać, jesteś jednym z nich. A że ceną tego jest zrobienie z siebie
    idioty ("ojej, to mercedesy nie są takie tanie? nie wiedziałem, naprawdę"),
    to jeszcze bardziej świadczy na Twoją niekorzyść.