    From: Jędrzej<h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: błąd w sztuce lekarskiej
    Date: 22 Mar 2004 21:19:53 GMT

    nie wiem czy z tą policją jest w ogóle sens zgłaszać... bo sprawa
    mogłaby sie wydawać na pierwszy rzut oka błaha--
    nie wiem czy to odpowiednie posuniecie aby isc na policje bo chodzi o
    błąd w stomatologii. obecnie efektem działań jednego z dentystów
    moja znajoma bedzie miałą amputowaną część szczęki (sic!) jest to
    bardzo mały element do usuniecia no ale wyobraźcie to sobie!
    zostało stwierdzone przez dwóch innych lekarzy ze to efekt dużej
    lekkomyślności i niechlujstwa poprzedniego lekarza. zrobimy jednak
    oficjalną obdukcje aby miec dowody
    poza tym powiem krótko- bo nie chce wchodzic w szczegóły - wszystko
    zaczęło sie od wizyty u tego dentysty tego dnia gdy na całym osiedlu
    była awaria i nie było wody.... ( jest świadek na to)
    przypuszczalnie ma to wiele wspólnego z komplikacjami jakie teraz
    ma koleżanka, nie można leczyć gdy nie ma wody w gabinecie...

    -> http://usenet.pomocprawna.info