  • 1. Data: 2004-05-13 10:27:37
    Temat: bimber
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Czy aktualnie pędzenie bimbru na własne potrzeby jast zabronione?
    Bo słyszałem, że już od kilku lat nie...
    AS

  • 2. Data: 2004-05-13 11:07:52
    Temat: Re: bimber
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy aktualnie pędzenie bimbru na własne potrzeby jast zabronione?
    > Bo słyszałem, że już od kilku lat nie...

    Pędzić wolno. Ale rozlewanie napojów alkoholowych wymaga już koncesji.
    Tak więc tak długo jak pijesz z bańki tak długo jestes OK.

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-05-13 11:35:51
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Pędzić wolno. Ale rozlewanie napojów alkoholowych wymaga już koncesji.
    > Tak więc tak długo jak pijesz z bańki tak długo jestes OK.

    Upędzę i nie będę rozlewał. Szkoda bimbru ;-)))
    Aaaaani kropelka się nie zmarnuje!;-)
    AS

  • 4. Data: 2004-05-13 16:35:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:c7vkui$841$1@inews.gazeta.pl...

    > Pędzić wolno. Ale rozlewanie napojów alkoholowych wymaga już koncesji.
    > Tak więc tak długo jak pijesz z bańki tak długo jestes OK.

    A mógł byś ewentualnie podać podstawę prawną?

  • 5. Data: 2004-05-13 18:49:28
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Upędzę i nie będę rozlewał. Szkoda bimbru ;-)))
    : Aaaaani kropelka się nie zmarnuje!;-)
    : AS
    :
    :

    wystarczy sam zacier, za 3 zeta masz 5 litrow , 2 szklanki, piwo i jeszcze
    rano czujesz :)

    W przeciagu tygodnia bedzie dobry :)
    Moge recepture podac choc to NTG :)))

    P.

  • 6. Data: 2004-05-19 14:41:54
    Od: "jedrus" <j...@n...psst.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pędzić wolno. Ale rozlewanie napojów alkoholowych wymaga już koncesji.
    > Tak więc tak długo jak pijesz z bańki tak długo jestes OK.

    A prosto z rury...?????
    Pytam, bo banka metalem capie a szklo to zawsze szklo :-))))

    --
    jedrus
    UIN: 38 798 324