    From: "mkarwan" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bilngi płatne czy bezpłatne
    Date: Tue, 9 Sep 2003 12:21:20 +0200

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0309081650540.-34976445@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl...

    | ..nie wiem, to się zawężę do szczegółu w odpowiedzi...
    | [...]
    |
    | Z punktu widzenia księgowego - IMO tak. Grunt że są wy-
    | odrębnione pozycje będące *różnymi* usługami oraz że jest
    | "tabelka" obejmująca poszczególne stawki VAT.
    | Na tej samej zasadzie możesz kupić towar pt. "komputer"
    | mając na fakturze jedną pozycję jak i listę składników.

    A jak to wygląda z punktu widzenia odbiorcy?
    Czy nie powinien on otrzymać specyfikacji jako załącznika do faktury?
    Brak takiej specyfikacji nie pozwala mu na sprawdzenia poprawności
    wystawionej faktury.
    Dlaczego ma zatem płacić za coś co powinien otrzymać za darmo?
    Czy odbiorca, w tym przypadku usług telekomunikacyjnych, ma prawo żądać
    dołączania do faktury specyfikacji wykonanych usług, obejmującej szczegółowy
    wykaz połączeń? Oczywiście specyfikacji bezpłatnej?
    Czy żądanie od odbiorcy opłaty, za dołączenie do faktury specyfikacji
    wykonanych usług, obejmującej szczegółowy wykaz połączeń, jest zgodne z
    prawem?