    From: "Bartess" <b...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bieg terminu płat. faktury
    Date: Wed, 2 Sep 2009 12:42:10 +0200

    > Od momentu, jaki ustaliliście przy sprzedaży. Odroczona płatnoś cto umowna
    > sprawa. Jak ustaliliście, że od daty wystawienia, to od daty wystawienia.

    Problem w tym, że w umowie było napisane, że - cytuję "zapłata w dniu
    montażu". A montaż jest niedokończony, bo zapomnieli sobie zamówić jakiejś
    części i zamontowali 4/5 rzeczy a na tą pozostałą 1/5 czekam już miesiąc.
    Ostatnio chciałem złożyć reklamację to mi powiedzieli, że bez FV reklamacji
    nie mogę złożyć i że mi wyślą FV pocztą na to co zamontowali. Wczoraj
    odebrałem tą FV z terminem płatności 7 dni, a data płatności wypada na dziś.
    Pomijając już to, to do kwoty FV jaka wynikałaby z tego co zrobili doliczyli
    sobie, 500 zł jako zaliczkę na to, co niby mają mi jeszcze zamontować.
    Zadatek płaciłem na samym początku w momencie składania zamówienia i nic nie
    było mówione, a tym bardziej pisane, że potem mogą chcieć kolejny zadatek.
    Co mam z tym zrobić? Odesłać FV i nie płacić? Zapłacić tylko tyle za ile mam
    zapłacić nie płacąc tych 500 zł? Czy jeszcze coś innego?

    Dziękuję za odpowiedź.

    4280 (20090726) __________