  • Data: 2006-03-20 18:26:30
    Temat: Re: bezumowne zajmowanie lokalu- wywalilem lokatora na bruk
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Blady napisał(a):

    > A ja gratuluje! Co prawda teoretycznie ma prawo sie teraz szarpac o
    > przywrocenie naruszonego posiadania, ale nie sadze zeby miala na to ochote,
    > a jest tyle sposobow na opoznianie postepowania cywilnego, ze zdazy osiwiec.
    > Spor jest tylko cywilny wiec policji nic do tego.

    Aspektem opłacalności bądź nie takiego postępowania się nie zajmuję.
    Zdementowałam jedynie informację, że umowa jest nieważna.
    A kwestię różnic pomiędzy samowolą przy ważnej umowie a samowolą przy
    naprawdę bezumownym zajmowaniu mieszkania zostawiam już autorowi wątku
    pod rozwagę.

    --
    Marta
    Http://doradcy-prawni.pl