    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezrobotni
    Date: Tue, 9 Dec 2003 00:09:21 +0100
    <br06f2$obs$1@nemesis.news.tpi.pl> <br29tt$9h3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <br2aaq$fpe$1@atlantis.news.tpi.pl> <br2te0$pli$1@atlantis.news.tpi.pl>

    > To byl przyklad (czytaj dokladnie)

    Dalece chybiony...

    > Nie ma roznicy jesli chodzi o kwestionowanie zady opieki socjalnej panstwa
    > (a to wlasnie robisz)

    Jest ogromna roznica miedzy opieka nad chorymi i niepelnosprawnymi a opieka
    nad banda leni ktorzy cale dnie spedzaja przed telewizorem zamiast w pracy.

    > Bywam czesciej i dluzej na tym forum niz Ty

    Tak? Skad masz takie dane?

    > i raczej moje wypowiedzi sa dosc
    > konkretne, zgodne z przedmiotem tego forum, przemyslane i poparte stosowna
    > wiedza z zakresu nauk prawnych

    A mi nie chodzilo w tym momencie o merytoryke Twojej wypowiedzi lecz o
    zwyczajne darcie się.

    > Ty nie chcesz i to robisz:) Jestes obywatelem tego kraju (na nie szczescie
    > lub szczescie-co za roznica) i bedziesz jeszcze nie raz placil:)

    Dopoki bedzie istnial absurdalny system uniemozliwiajacy obywatelom
    decydowanie na co te podatki maja isc niewatpliwie tak.

    > No chyba ze
    > zostaniesz bezrobotny to doplace do Ciebie:)

    Hmm....podejrzewam ze przyzwoitosc nie pozwolilaby mi wyciagac reke po
    czyjes zarobione uczciwie pieniadze....

    > PS . Jak czytam Twoje posty to przestaje sie dziwic czemu ludzie starsi (i
    > madrzejsi) co raz czesciej wspominaja miniony ustroj.

    Tez czesto wspominam z rozrzewnieniem, choc pamietam go dosc mgliscie. Był
    porzadek, mozna bylo bez obaw przejsc sie wieczorem po osiedlu, a bezrobotny
    gapowicz jak tylko sprobowal w tramwaju podskoczyc kontrolerowi momentalnie
    trafial na 48 na dolek, skad wychodził siny. Jak mi koledzy opowiadali jak
    to dawniej wygladalo to az mi sie lezka w oku krecila....

    pdr
    Olo