    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    <sr95k9$709$1@gioia.aioe.org> <AI4CJ.3683$uD6a.2365@fx07.ams1>
    <src2hc$4eg$1@gioia.aioe.org>
    <61d99b65$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <srcmve$1tul$1@gioia.aioe.org>
    <61d9e639$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <%R4DJ.15762$0Kl7.13652@fx11.ams1>
    <61dd175b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <srjopp$130j$1@gioia.aioe.org>
    <1afs1dnlsnh9k.1l12ciiq8ll2j$.dlg@40tude.net>
    <61dd8792$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <srk39k$deg$1@gioia.aioe.org>
    <61ded3a0$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <srmor1$13ie$1@gioia.aioe.org>
    <1e3y64i72r74q$.9gtqq7y3ydn3$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net> <a...@w...eu>
    <1...@4...net>
    <sxohwwq7cutl$.1leuzybv1sis8$.dlg@40tude.net>
    <VXmGJ.355677$onI5.285104@fx13.ams1>
    <4e006qvj93xw$.1tb26g4qkxd68$.dlg@40tude.net>
    <rOKGJ.381584$onI5.134660@fx13.ams1> <sslk8c$kt5$1@gioia.aioe.org>
    Date: Tue, 25 Jan 2022 02:15:41 GMT

    On 2022-01-24, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > z nowej odmiany wirusa oraz z tego, że więcej osób stara się leczyć
    > prywatnie (bo często ten sam lekarz na NFZ nie potrafi leczyć, a
    > prywatnie już tak)? Teraz więcej osób przechodzi łagodniej nie zależnie
    > od statusu szczepienia. Jeśli upierasz się, że u nas jest większa

    Coś na popracie tej tezy proposzę, tzn. że przchodzi łagodnie bez
    względy na status zaszczepienia. Sam widzę w statystykach i innych
    publikacjach, że OIMY to raczej kluby niezaszczepionych.

    > umieralność, to sprawdź ile osób zaszczepionych umiera i porównaj to z
    > innymi krajami (umierającymi na C19 - wszystkimi) - wtedy mamy 2 możliwe
    > przyczyny, albo u nas coś nie tak jest z opieką zdrowotną, albo coś nie
    > tak z klasyfikacją zmarłych na C19.

    Pewnie wszystko do kupy, ale że szczepienia chronią tu przed ciężkim
    przebiegiem to naprawdę ciężko negować.

    --
    Marcin