    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Date: Thu, 20 Jan 2022 11:04:21 +0100
    <61e4fb96$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <ss3acj$f55$1@gioia.aioe.org>
    <61e59a61$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <ss4812$2fk$1@gioia.aioe.org>
    <61e5ab73$0$536$65785112@news.neostrada.pl> <ss4j9n$8qa$1@gioia.aioe.org>
    <61e5dc40$0$493$65785112@news.neostrada.pl> <ss60ne$foo$1@gioia.aioe.org>
    <c...@4...net>
    <1...@4...net>
    <43739ffu816d$.1gyusan7ovrn1.dlg@40tude.net>
    <61e6fb8f$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <y3a7d9gxhxcj$.hze9erwiq2zd.dlg@40tude.net>
    <61e835f8$0$509$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2022 17:02:01 +0100, Shrek napisał(a):

    > No i sam widzisz, że zależy to od znacznie większej ilości czynników niż
    > sam poziom zaszczepienia,

    Tak, to zależy pod wielu czynników (struktury wiekowej populacji, klimatu,
    sposobu odżywania, czynników genetycznych, stanu służby zdrowia, restrykcji
    i jeszcze pewnie pierdyliona innych), tyle że zadziwiająco dobrze koreluje
    się akurat z poziomem zaszczepienia w różnych krajach.
    Pouczająca jest dynamika zgonów dla Bułgarii, zaszczepionej w 28%
    https://covid19.who.int/region/euro/country/bg

    Szczepionki nie dają pełnej gwarancji, że nie zachoruje się i umrze na
    kowid, z czasem liczba przeciwciał zanika, ale znacząco redukują
    prawdopodobieństwo takich zdarzeń.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek