  • 1. Data: 2006-02-19 15:06:46
    Temat: bezkarosc banku?
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Taka ciekawostka - czy jakie szanse na otrzymanie "odesetek" z banku?

    W 2003 roku zostal podpisana umowa kredytowa (hipoteczna), na nakup
    pewnego mieszkania. Mialo byc 6 transz (miesiac/rok): 1-01/04, 2-02/04,
    3-03/04, 4-08/04, 5-08/04, 6-09/04. Warunkiem uruchomienia kolejnych
    transz bylo wypelnienie stosownego wniosku i osobiste stawiennictwo
    banku celem go zlozenia na rece pracownika banku. Tak sie stalo, ze bank
    zgubil wniosek o transze #4, ktora wyplacona zostala po monicie
    developera dopiero w polowie 05 roku.
    Po zakonczeniu inwestycji developer domaga sie odsetek za zwloke
    (zgodnie z umowa). Mam podpisany przz pracownika banku wniosek z data
    "przyjeto do reazlizacji". Nie mialem mozliwosci sledzenia wyplaconych
    pieniedzy - odroczona splata kredytu. Czy jest jakis sposob na zrzucenie
    na bank odpowiedzialnosci w uregulowaniu odsetek? Umowa kredytowa tego w
    zaden sposob nie reguluje.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2006-02-19 15:18:12
    Temat: Re: bezkarosc banku?
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > odroczona splata kredytu. Czy jest jakis sposob na zrzucenie na bank
    > odpowiedzialnosci w uregulowaniu odsetek? Umowa kredytowa tego w zaden

    Alez oczywiscie, ze masz prawo domagac sie od banku pokrycia tych odsetek.
    Jezeli masz przyjety wniosek i wszystko bylo z tym ok, to bank popelnil blad
    i bank powienien poniesc odpowiedzialnosc.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

  • 3. Data: 2006-02-20 21:15:55
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Bartek wrote:
    > Alez oczywiscie, ze masz prawo domagac sie od banku pokrycia tych odsetek.
    > Jezeli masz przyjety wniosek i wszystko bylo z tym ok, to bank popelnil blad
    > i bank powienien poniesc odpowiedzialnosc.

    Z tym, że deweloper ściąga pieniądze od pytającego, a pytający od banku.