eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobezczynność organu-skarga do wojewódzkiego sądu administracyjnego › Re: bezczynność organu-skarga do wojewódzkiego sądu administracyjnego
    From: Naveed <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezczynność organu-skarga do wojewódzkiego sądu administracyjnego
    Date: Tue, 19 Oct 2004 23:15:12 +0200

    dan napisał(a):

    > zatem gdzie

    > Formalnym warunkiem wniesienia skargi do WSA na bezczynnosc jest uprzednie
    > wykorzystanie trybu z art 37 kpa, ktory jest odpowiednikiem srodka
    > odwolawczego o ktorym mowa w art 52 par 1 pr. o post. przed sad. adm.
    > W razie pominiecia tego trybu sad skarge odrzuci.
    > Po wyczerpaniu z art 37 kpa, skarge bedzie mozna wniesc do WSA za
    > posrednictwem prezydenta miasta.
    >
    > Daniel

    Wiem,znam całą procedurę (i wszystkie środki odwoławcze zostały już
    wykorzystane), miałem jedynie wątpliwość gdzie skierować skargę. Dzięki
    wielkie za odpowiedz. Jeśli moge jeszcze się upewnić, prezydent musi
    skargę skierować do sądu pod groźba grzywny, prawda? Skoro skargę
    składam za jego pośrednictwem to gdzie uiszczam opłatę? Bo z tego co
    wiem opłata za skargę wg. rozporządzenia wynosi 100 zł. Dzieki jeszcze
    raz za odpowidz!

    Pozdrawiam,
    Naveed