    From: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bara-bara w autku
    Date: Wed, 26 Nov 2003 00:55:04 +0100

    Użytkownik "grem" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0300.00000ee0.3fc1f0ee@newsgate.onet.pl...
    > Witam!
    > Kiedyś złapała mnie wieczorem/nocą policja za sex w samochodzie niby w
    miejscu
    > publicznym. Było to miejsce ustronne, ale jednak jakoś tam sie znaliźli.
    > Zaczęli śpiewkę o sądzie grodzkim, wizycie dzielnicowego itp.
    > Skończyło się na 50 PLN do ręki.
    > Moje pytanie: jakie są sankcje za tego typu wykroczenie? Co policja może a
    co
    > nie? (czy może się po prostu wpakować do auta itp),

    no mandatu to nie placilem ... ale znudzonych gliniarzy ktorzy przerywaja to
    trudno juz zliczyc ...
    najlepsze sa suki pelne panow w niebieskim ubaw maja po pachy ... kiedys to
    mnie nawet na wlasnym parkingu ogrodzonym (teren pod parkingiem platynym
    wykupiony na wlasnosc) legitymowali bo ponoc to miejsce publiczne ...