    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bara-bara w autku
    Date: Mon, 24 Nov 2003 19:37:16 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@pc237.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Teoretycznie, to stojący w ustronnym miejscu samochód zawsze może budzić
    jakieś obawy u policjantów, co stanowi podstawę do wylegitymowania
    siedzących w nim osób. Zakładając, że to było naprawdę ustronne miejsce,
    to jednak trudno uznać rację policjantów, że kwalifikuje się to na
    wykroczenie. Ciekawy jestem, jaką podstawę prawną wpisali. Jeśli
    zgorszenie w miejscu publicznym, to trzeba było poprosić ich o wskazanie
    tej zgorszonej osoby. Ale skoro mandat już przyjęty, to nie ma sensu
    roztrząsać problemu.

    Ogólnie wydaje mi się, że komuś się dłużyła nocna służba, bo zakładając,
    że panienka nie wyglądała na gwałconą, nie wzywała pomocy, nie szarpała
    się to nie było większego sensu czepiać.