  • 1. Data: 2005-04-17 20:41:51
    Temat: bank-zmiana taryfy,jak skutecznie powiadomic?
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    w jaki sposob bank bez lamania prawa powinien poinformowac klienta, ktory
    nie ma generowanych wyciagow, o zmianach w taryfie? ma z nim kontakt
    mailowy, telefoniczny, listowny, ale nie uznal za stosowne poinformowac.

  • 2. Data: 2005-04-17 23:18:17
    Temat: Re: bank-zmiana taryfy,jak skutecznie powiadomic?
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > w jaki sposob bank bez lamania prawa powinien poinformowac klienta, ktory
    > nie ma generowanych wyciagow, o zmianach w taryfie? ma z nim kontakt
    > mailowy, telefoniczny, listowny, ale nie uznal za stosowne poinformowac.

    VW? :)

    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2005-04-18 00:06:17
    Od: "de.facto" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/hg4n>

    taora napisał(a):

    [...]

    Temat przecież jest dogłębnie, od jakiegoś czasu wałkowany
    na p.b.banki

    r_

  • 4. Data: 2005-04-18 05:02:16
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > VW? :)

    tak:)

  • 5. Data: 2005-04-18 15:20:27
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "de.facto" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/hg4n>
    napisał w wiadomości news:4262f9a7$1@news.home.net.pl...

    > Temat przecież jest dogłębnie, od jakiegoś czasu wałkowany
    > na p.b.banki

    niestety - jak na razie sa to tylko gdybania i przypuszczenia, ktore nie
    pokryly sie z tym, co mi powiedzial bank:(