    From: "Smutny30" <s...@S...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Date: Mon, 15 May 2006 11:50:41 +0200

    Użytkownik "Smutny30" <s...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e49evm$154$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Zdarzł mi się taki przypadek, że przez pomyłkę banku zleceniodawcy
    > wpłynęła do mnie pensja kolegi. Następnego dnia zauważyłem, że pieniądze
    > te zostały

    Przykre jest że tak dużo osób czytających tę grupę nie rozumie intensji
    mojego postu. To, że nie mam prawa do tych pieniędzy jest oczywiste.
    Natomiast uwazam, że bank naraził mnie na kłopoty bo ja spodziewałem się
    innych przypływów pieniędzy w tym czasie i mógłbym, nie znalizując dokładnie
    po prostu wydac pieniądze, które miałęm na koncie. Jesli ktoś nie rozumie
    takiej prostej sprawy, i na dodatek próbuje moralizować, niech lepiej nie
    zabiera głosu w tej dyskusji.

    pozdrawiam Olek