  • Data: 2003-05-20 11:16:25
    Temat: Re: bank i dziwna windykacja ...
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Arek <a...@e...net> popełnił 19 maja 2003 na pl.soc.prawo utwór
    news:bab2gs$9hk$1@news.onet.pl:

    > [..]
    > Nie wiem na co czekacie - podajcie bank do sądu.
    > Powinniście wygrać z 15-30 tysięcy.
    Nie pleć bzdur! Mają wygrane więcej: 38.428,39!
    Przecież łatwo to obliczyć na podstawie podanych tutaj danych.
    Oczywiście to tylko od Banku, firma widykacyjna powinna im zapłacić 38.7%
    nieistniejącego długu. W osobnym pozwie przeciwko operatorowi komórkowemu
    mają szansę na wygranie trzykrotnej wysokości płaconego abonamentu. Podobna
    sprawa miała miejsce w Mt.Egona w Nowej Zelandii; na skutek pozwu E.Latea
    miescowy bank zankrutował a akcje operatora komórkowego poleciały na
    giełdzie w Honkongu w dół o 3,87%. Pora by prawo i u nas zaczęło działać.

    Arkowi:

    --
    pozdro
    poreba