    From: "Comodant" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bank bezprawnie pobral mi z konta 800zl
    Date: Thu, 28 Oct 2004 22:18:12 +0200

    Użytkownik "BartekB" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:clrdv2$mnf$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Użytkownik "Comodant" <c...@c...pl> napisał
    >
    > Poczytaj nieco o mainframe'ach, co to takiego, ile kosztuje[1].

    Bo ja nie wiem?

    > Gwarantuje Ci, ze wszystkie kompy w banku to tylko koncowki. I zaden
    > "komputer z danymi klientow" nie stoi na zapleczu, zeby pani Hela z
    > okienka mogla go sobie wyniesc.

    Aha. Stoi w sejfie.

    > wybitnie swiadczy o naiwnosci/mlodosci.
    > pzdr.
    > B.

    Tak jestem jeszcze młody i naiwny. Myślałem, że prawo jest po to by chronić
    ludzi i im pomagać kiedy są oszukiwani, a nie po to by chronić bandytów,
    oszustów, mafiozów, złodzieji, kolaborantów, szpiegów, kapusiów, łapówkarzy,
    morderców księży, złodzieji z rządu ......itd.

    > [1] dobry mainframe kosztuje setki tysiecy dolarow. I sa dobrze
    > pilnowane, bo dane klientow moga byc warte duzo wiecej...

    Przecież muszę też na tym zarobić. Za darmo mam jej dać te 800 zł bo kupuję
    produkty z serduszkiem? Jak myślisz czemu tej kobiecie, o której pisałem nie
    pokryli nawet kosztów jakie zapłaciła adwokatowi? Ponieważ musieli z niej
    zedrzeć ile się dało, potem wyrzucili na śmietnik jak faszyści wyrzucali
    żydków w Auschwitz.

    Czasami teorie pracowników naukowych warte są setki tysięcy dolarów. Ci w
    polskim rządzie każą płacić naukowcom po tysiąc dolarów na miesiąc i chcą od
    nich teorii na miarę Nobla, aby świat i żydki mogli zarobić miliardy dolarów
    za przerzucanie papierków z jednej kupki na drugą, pierdzenie w fotel, i
    picie alkoholu z kim trzeba wieczorami. Też widzisz musza zarobić. No nie?
    Każdy chce zarobić. Zarówno prawnicy jak i biznesmeni na ogół są
    bezproduktywni i pasożytują na naukowcach, którzy pchają technologie do
    przodu. Żaden prawnik nie przyczynił się do rozwoju cywilizacji. Wręcz
    przeciwnie w wielu wypadkach. Tacy ludzie hamują rozwój ludzkości
    zniewalającymi przepisami ograniczającymi wolność obywateli.

    Co się tak dziwisz jak przedszkolak?

    sprawiedliwosc.