    From: "Henryk Gruszka" <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bank bezprawnie pobral mi z konta 800zl
    Date: Thu, 28 Oct 2004 19:12:24 +0200
    Sender: h...@a...pl@zt98.internetdsl.tpnet.pl

    Zrobiło się targowisko nie na temat!
    Do strugania jaj to są inne stronki lub też grupy.
    Annemone formalnie nie byłaś upoważniona do zwrotu wspomnianej kwoty osobie
    która popełniła błąd! To była brocha Banku i wpłacającego. Oczywiście, że
    bank miał obowiązek naprawić błąd dysponenta i tak też uczynił. W chwili
    obecnej pozostaje ci wezwać za potwierdzeniem odbioru nieokrzesanego
    dysponenta aby w ślad za naprawą jego błędu i zadysponowaniem środków z
    twojego konta zwrócił ci nadpłaconą w dobrej wierze przez ciebie
    przedmiotową kwotę na twój rachunek. Możesz zasugerować mu bezzwłoczność w
    podjęciu tego kroku. W przeciwnym kroku pozostaje ci tylko powództwo
    cywilne! Pozdrówko Trybun_hg.

    Użytkownik "Annemone" <a...@N...gazeta.pl> napisał w