    From: Piotr Radosz <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bagaznik dachowy
    Date: Mon, 17 Oct 2005 22:00:56 +0200

    Dorzucę swoje 3 grosze.
    Jakiś czas temu jechałem na Mazury pożyczonym espero i deską winsurfingową
    (amatorską wiec i rozmiary miała słuszne). A że z pożyczeniem bagażnika do
    Espero nie jest łatwo całą drogę ze śląska na mazury deska przejechała
    przywiązana bezpośrednio do dachu samochodu. Oczywiście samobójcą ani tym
    bardziej mordercą nie jestem więc deska była przymocowana pzy użyciu całej
    mojej inżynierskiej wiedzy i wyglądało to już na pierwszy rzut oka
    wyjątkowo solidnie. Niestety z braku czasu nie miałem okazji się dowiedzieć
    jak to wygląda z punktu widzenia przepisów o ruchu drogowym więc całą drogę
    jechaliśmy niejako z dusza na ramieniu co powie na takie mocowanie policja
    w razie kontroli. Żeby było śmieszniej rzeczywiście nas zatrzymali ale o 4
    w nocy w drodze powrotnej do domu na 40 km przed końcem podróży. Do tej
    pory sie zastanawiam czy się nie "przyczepili" bo nie mieli do czego czy
    też ze zwykłej życzliwości na zasadzie jak tyle przyjechali to te 40km tez
    dojadą.

    Pozdrawiam
    Piotr Radosz