    From: "Ako" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "babcia"
    Date: Fri, 25 Jan 2002 15:41:58 +0100

    [ciach]
    > a po spotkaniach z mamą (nawet u niej w domu): 1)nie odzywa się do mnie i
    > dzieci tygodniami 2)staje się bardzo agresywny w słowach i czynach. Bywa
    b.
    > niebezpieczny. Dochodzi do niszczenia telefonu, wykopywania gniazdek ze
    [ciach]
    Może mu bacia wmawia, że jestes "niedobra".

    Co mozesz w tej sprawie zrobic?
    Wnies pozew o rozwod. Nawet jesli uwazasz ze to wplyw
    babci, to i tak dorosly czlowiek nie powinien sie tak zachowywac.
    To jest chore, powinien sie leczyc psychiatrycznie.
    A co do babci to zalatw w sadzie zakaz widywania sie z wnukami,
    na podstawie faktu iz takie spotkania sa dla dzieci szkodliwe.
    Wiem ze jak masz dzieci to rozwod bedzie truda sprawa.
    Ale ja tylko wyrazam swoje zdanie.

    Powodzenia,
    Ako