    From: ajt <a...@u...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: avon lealnie?
    Date: Sun, 29 Oct 2006 09:31:37 +0100

    kuku napisał(a):
    > tak się zastanawiam czy przypadkiem dealerzy avonu (i innych tego typu
    > firm) nie powinni sie rozliczać z US, czy może firma jakoś to za
    > nich załatwia - przecież wie w jaki sposób ich produkty są
    > rozprowadzane

    Z tego co wiem, to przy podpisywaniu umowy są informowani, że powinni
    założyć działalność, jeśli chcą na tym zarabiać. Zdecydowana większość
    tego jednak nie robi, mając na wypadek ewentualnej (i bardzo mało
    prawdopodobnej) kontroli odpowiedź, że podpisali umowę tylko po to, by
    móc kupować taniej dla siebie oraz najbliższej rodziny i nikomu "dalej"
    tego nie sprzedają. Wielkości zamówień też zresztą nie są imponujące i
    dopóki ich wartość jest mniejsza niż dochody danej osoby pomniejszone o
    jakieś minimum na przeżycie, to raczej cieżko byłoby komuś nie złapanemu
    na gorącym uczynku coś udowodnić. W końcu wiele kobiet wydaje majątek na
    kosmetyki :)
    @