  • Data: 2020-02-27 19:50:18
    Temat: Re: autokar turystyczny prywatnie i Uber
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.02.2020 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A skad wiesz ze prowadzi działalnosc gospodarcza?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Dzia%C5%82alno%C5%9B%C
    4%87_gospodarcza

    A którego warunku nie spełnia?
    Czy zarejestrowanie się/zapisanie(? - nie wiem jak to się odbywa) do
    ubera nie podpada pod "w sposób zorganizowany"?
    A jeżeli chodzi "i ciągły", to znaczy jaki? Czy dwa razy w roku to już
    ciągły?
    Albo to: "również wówczas, gdy czynność została wykonana jednorazowo w
    okolicznościach wskazujących na zamiar wykonywania czynności w sposób
    częstotliwy."
    Czy fakt zarejestrowania się/zapisania(?) do ubera nie wskazuje na taki
    zamiar?

    Pozdrawiam
    Piotr