  • Data: 2009-06-10 08:29:04
    Temat: Re: art 691 kc - lokal komunalny a smierc najemcy
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jest dokładnie tak jak piszesz. W wypadku braku zameldowania zanegowanie
    > przez Urząd Miejski wstąpienia w stosunek najmu uważam za bardzo
    > prawdopodobne.

    Ale to jakaś paranoja, niby automatycznie staję się stroną zgodnie z art. 691
    kc, a jeśli UM zaneguje to to JA a nie ON muszę tego dowodzić przed sądem.

    Dostałem od nich pismo którego nei rozumiem stąd moje wątpliwości. cyt "umowa
    najmu lokalu mieszkalneg nie podlega dziedziczeniu, a wydział komunalny
    USTALA, kto wstępuje w stosunek najmu na podsatwie art. 691 kc LUB Uchwały
    Rady Miasta. WObec powyższego sprzedaż może nastąpić po przedłożeniu przez
    pana aktualnej umowy najmu.

    CZYLI CO MY USTALAMY A PANA PROSIMY UMOWĘ - paranoja czy mi się wydaje, skoro
    mi nie ustalili JESZCZE to co mam im dołączyć