    From: "Roger" <6...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: art. 65 par. 2 KW
    Date: Thu, 3 Jul 2003 11:13:35 +0200

    > A z jakiego artykułu oni to puścili? Bo żaden mi do głowy nie przychodzi.
    > Napisz artykuł, bo mnie to nurtuje.

    Art. 65 par. 2 KW:
    "par. 2. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiazkowi nie udziela
    wlasciwemu organowi panstwowemu lub instytucji upoważnionej z mocy ustawy do
    legitymowania, wiadomosci lub dokumentow co do okolicznosci wymienionych w
    par. 1"

    A paragraf 1 (mnie dotyczy ten powyzej, 2) mowi:
    "Kto umyslnie wprowadza w blad organ panstwowy lub instytucje upowazniona z
    mocy ustawy do legitymowania:
    1) co do tozsamosci wlasnej lub innej osoby
    2) co do swego obywatelstwa, zawodu, MIEJSCA ZATRUDNIENIA lub zamieszkania
    podlega karze grzywny".