    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: art. 182^3 KP
    Date: Fri, 11 Jun 2010 11:16:52 -0500

    max wrote:
    > w art. 183^3 KP patrz wyżeju jest zupełnie inny zapis: "obowiązany jest
    > uwzględnić wniosek pracownika".
    > Dla mnie złowo uwzględnić to nie to samo że musi zatwierdzić bez względu na
    > termin.

    A dle ciebie "obowiązany jest uwzględnić" to jakie ma znaczenie?

    > według zapisu ustawy w/w śmiem twierdzić że według mojej interpretacji
    > owszem musi się zgodzić ale nie koniecznie w terminie zaproponowanym przez
    > pracownika.
    > Jest może jakieś rozporządzenie do tego artykułu które by jasno regulowało
    > znaczenie słowa "uwzględnić", bo dla mnie nie jest to jednoznaczne.

    Pracownik wniosku o urlop w innym terminie nie składał.
    Możesz się albo zgodzić albo zgodzić, bo opcji niezgodzić się nie masz.
    Wniosek "obowiązany jesteś uwzględnić".
    I nie masz opcji, ze nie.
    Analogicznie jest z urlopami wychowawczymi. Pracodawca nie ma nic do
    powiedzenia.