    From: "ag" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: art. 144 KW parkowanie na trawniku...
    Date: Fri, 1 Sep 2006 10:06:59 +0200

    "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> wrote in message
    news:op.te6vwnmva2iefb@sempron...

    > Tak jak sie pytalem (ale odpowiedzi nie bylo): czy to lezy w strefie
    > zamieszkania? Skoro spoldzielnia to pewnie i osiedle. A jak osiedle to i
    > pewnie strefa zamieszkania. Jesli strefa zamieszkania to mozna parkowac
    > _wylacznie_ w przeznaczonych do tego miejscach. Z drugiej strony ... jesli
    > w planach zagospodarowania (czy tam spoldzielni) w tym miejscu akurat by
    > bylo miejsce parkingowe to mozna by sie sprzeczac :P Ale musialbym
    > odszukac ten artykul.

    Z tego co mi wiadomo tzw. Strefa Zamieszkania musi być oznaczana znakiem
    D-40, tu nie mamy doczynienia z tym znakiem - więcej, nie jest to też droga
    oznaczona znakiem D-46 Droga Wewnętrza. Ot, po jednej stronie drogi jest
    blokowisko, z uliczkami oznaczonymi D-46 a po drugiej biegnący wzdłuż drogi
    pas ziemi (5-7metrów z tego co pamiętam z planów) należący do Spółdz.
    Mieszk.
    p.
    aga