  • Date: Sat, 14 Jan 2006 13:59:10 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: art 119 kw - posiedzenie i wyrok :)

    krzysiek wrote:

    > Heh, tak myslalem, ze zaraz sie zaczna uszczypliwe uwagi i glupie docinki.
    > Naturalnie obecnosc jest nieobowiazkowa, ale pytalem w sensie, czy moja

    Nie zrozumiałeś. Jeśli masz nie informację o rozprawie a wezwanie na
    stawienie się na rozprawie, to masz psi obowiązek tam się udać.

    W przeciwnym przypadku grozi grzywna oraz doprowadzenie w kajdankach
    przez policję.

    > obecnosc wplywa jakos na sad. Jezeli nie to nie ma sensu sie nawet
    > fatygowac.

    Sądy nie lubią, jak się je 'olewa'. 'Olewając' sąd możesz tylko stracić.

    > Stac mnie stac, ale po co mam placic temu panstwu, skoro nic od niego nie
    > mam.

    Masz. Np. to, że zatrzymała cię policja i grozi ci tylko grzywna.

    Gdyby nie prawo to np. właściciel tego pojazdu mógłby ci skopać tę twoją
    przygłupią makówkę.