    From: "krzysiek" <k...@w...plSPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: art 119 kw - posiedzenie i wyrok :)
    Date: Sat, 14 Jan 2006 13:04:14 +0100

    > Nie, nie trzeba. Tylko potem mogą cię tam zawieźć. I dadzą jeszcze takie
    > gustowne bransoletki.

    Heh, tak myslalem, ze zaraz sie zaczna uszczypliwe uwagi i glupie docinki.
    Naturalnie obecnosc jest nieobowiazkowa, ale pytalem w sensie, czy moja
    obecnosc wplywa jakos na sad. Jezeli nie to nie ma sensu sie nawet
    fatygowac.

    > Przestań pić - będzie cię stać na grzywnę.

    Stac mnie stac, ale po co mam placic temu panstwu, skoro nic od niego nie
    mam.