  • 1. Data: 2004-10-09 06:09:04
    Temat: aplikacja radcowska
    Od: "Agnes" <d...@p...onet.pl>

    Witam, czy ktoś mógłby podać mi zakres materiału obowiązujący na egzaminie
    na aplikację radcowską ? Domyślam się, że prawie "wszystko", ale prosiłabym
    o konkretną odpowiedź. Z góry dziękuję, pozdrawiam !!

  • 2. Data: 2004-10-09 10:10:31
    Temat: Re: aplikacja radcowska
    Od: "c3po" <l...@f...pl>

    a po co ci to? i tak nie będzie naboru...

  • 3. Data: 2004-10-09 11:25:20
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.(pl)>

    Agnes wrote:
> [...]
    > egzaminie na aplikację radcowską ? Domyślam się, że prawie
    > "wszystko", ale prosiłabym o konkretną odpowiedź. Z góry dziękuję,

    Nie prawie wszystko, a wszystko :)

    http://sopot.lex.pl/~krrp_warszawa/

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.(pl)

  • 4. Data: 2004-10-09 21:53:11
    Od: "M" <t...@p...onet.pl>

    > Witam, czy ktoś mógłby podać mi zakres materiału obowiązujący na egzaminie
    > na aplikację radcowską ? Domyślam się, że prawie "wszystko", ale prosiłabym
    > o konkretną odpowiedź. Z góry dziękuję, pozdrawiam !!

    Proponuje przejrzec strone www.prawo.hoga.pl - tam znajdziesz informacje na
    temat zakresu materialu, wymogow formalnych, akty prawne a tekze - testy z
    ostatnich lat.

  • 5. Data: 2004-10-11 07:46:51
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Agnes" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    prosiłabym
    > o konkretną odpowiedź. Z góry dziękuję, pozdrawiam !!

    Tak naprawdę to trudno powiedzieć. W Wawie zwykle nie było pytań z prawa
    karnego, ale to decyzja ukłądających testy więc trudno przewidzieć. Była
    natomiast ustawa o przedsiębiorstwach państwowych, która zdaniem większości
    osób (tak mi się wydaje) jest aktem o marginalnym znaczeniu. Warto też
    przejrzeć nowelizacje kodeksów i najważniejszych ustaw okołokodaksowych z
    ostatniego roku.
    A wogóle to jak ktoś wyżej napisał - nie zanosi się na rekrutację po słynnym
    orzeczeniu TK.
    pzdr