  • 1. Data: 2004-08-18 14:22:50
    Temat: aplikacja
    Od: "Lechu" <l...@i...pl>

    Witam grupowiczow

    Wybieram sie na studia prawnicze i chcialbym wiedziec czy normalny czlowiek
    bez kupy kasy w portfelu moze sie dostac na aplikacje.
    Za rady i informacje z gory dzielkuje
    Pozdrawiam
    L.

  • 2. Data: 2004-08-18 14:27:01
    Temat: Re: aplikacja
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Lechu napisał:
    > Witam grupowiczow
    >
    > Wybieram sie na studia prawnicze i chcialbym wiedziec czy normalny czlowiek
    > bez kupy kasy w portfelu moze sie dostac na aplikacje.
    > Za rady i informacje z gory dzielkuje

    Z doświadczen moich znajomych - owszem, na sędziowska, prokuratorską (a
    jak pałasz zamiłowaniem do prawa karnego to nawet z pocalowaniem w
    rękę). O adwokackiej, notaralnej czy radcowskiej mozna zapomnieć albo
    trzeba miec duzo samozaparcia, byc obkutym o 200% lepiej niż synkowie
    prawników i mieć szczęście.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-08-18 16:36:54
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Maddy"

> [...]
    > rękę). O adwokackiej, notaralnej czy radcowskiej mozna zapomnieć albo
    > trzeba miec duzo samozaparcia, byc obkutym o 200% lepiej niż synkowie

    Faktycznie na sądową absolwenci się nie garną, z wiadomych przyczyn. Więc
    nie ma problemu z dostaniem się na nią (co nie znaczy, że zostanie się w
    przyszłości sędzią).
    Co do radcowskiej, to nie mogę się zgodzić, że jest tak trudno. Nikt z moich
    znajomych nie miał problemów, by na nią się dostać. Trzeba być po prostu
    przygotowanym.

    ----
    Pzdr.

  • 4. Data: 2004-08-18 17:08:22
    Od: HOWARD<...@w...pl>

> [...]
    czlowiek
    > bez kupy kasy w portfelu moze sie dostac na aplikacje.

    Pomyśl także przy okazji o tym czy Ci się prawo jako kierunek
    podoba, czy będzie to Twoje ulubione zajęcie kiedyś w przyszłości.
    Studia prawnicze są naprawdę trudne.

    Pozdrawiam,
    HOWARD,

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-08-18 19:33:53
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Tomasz wrote:
    > Faktycznie na sądową absolwenci się nie garną,

    nie? To ciekawe...

    KG

  • 6. Data: 2004-08-18 19:36:37
    Od: Dredd<...@...pl>

    Może, ewentualnie, w Warszawce ale też nie jestem pewien

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-08-18 19:50:34
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "kam"

    79-ciu chętnych na 45 miejsc (jeden z okręgów) to dużo ?

    --

    Pzdr

  • 8. Data: 2004-08-18 19:52:55
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Tomasz wrote:
    > 79-ciu chętnych na 45 miejsc (jeden z okręgów) to dużo ?

    Mało, ale w innych bywa inaczej.

    KG

  • 9. Data: 2004-08-18 19:55:44
    Od: Dredd<...@...pl>

    > 79-ciu chętnych na 45 miejsc (jeden z okręgów) to dużo ?

    Jeśli pozaetatowych (czyli za darmoche) to dużo :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2004-08-18 20:45:10
    Od: HOWARD<...@w...pl>

    > Może, ewentualnie, w Warszawce ale też nie jestem pewien

    Dredd, skąd jesteś?