  • Data: 2002-07-01 19:50:10
    Temat: Re: aneks do umowy
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@S...szas.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:afq5fa$ktv$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik jjarm <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:afq4nv$qk7$...@n...tpi.pl...

    > A nie pomyślałeś, że to tacy sami ludzie jak inni i mają też urlopy/ w
    > sądzie jest okres urlopowy /.

    Hahahahahahaha
    A co z wnioskami zalegajacymi w SN latami bez odpowiedzi, oczywistymi
    procesami w ktorych od roku nic sie nie dzieje, uzasadnieniami wyrokow
    wysylanymi miesiace po terminie, monitami bez odpowiedzi....
    Ja nie mowie generalnie...ja mowie tylko o sobie i na tej podstawie twierdze
    ze sady maja urlop przez okragly rok. Na inne konkluzje sie nie odwaze...

    Sebel